آموزش ساخت فروشگاه آنلاین

فروشگاه ساز رایو، یک شروع فوق‌العاده‌است!

برای مشاهده‌ی هر یک از ویدئوهای آموزشی، روی تصویر یا عنوان هر قسمت کلیک کنید!


آموزش فروشگاه ساز

مدیریت منوی فروشگاه

در این ویدئو آموزشی قصد داریم تا شما را با قسمت مدیریت کالاهای فروشگاه ساز آنلاین رایو آشنا کنیم. نحوه درج و ویرایش محصولات به همراه تمامی مشخصات و اطلاعات یک محصول در این ویدئو نمایش داده شده است.

آموزش فروشگاه ساز

منوی انبار کالا 

در این ویدئو، انبار کالاها و محصولاتی که در فروشگاه ساز آنلاین رایو وارد کرده‌اید، نمایش داده می‌شود. موجودی تمامی کالاها به همراه تنوع آنها که از قبل در قسمت محصولات مشخص شده، در این قسمت قابل مشاهده می‌باشد.

آموزش فروشگاه ساز

منوی لیست دسته‌بندی محصولات

در این ویدئو آموزشی سعی داریم نحوه تعریف دسته بندی برای کالاها را آموزش دهیم. هر کالایی که در فروشگاه ساز آنلاین رایو وارد می‌شود، می‌بایست در دسته خاص مربوط به خود قرار داده شود.

آموزش فروشگاه ساز

منوی لیست کاربران فروشگاه

در این ویدئو آموزشی لیست تمامی کاربرانی که در سایت فروشگاهی شما که به عنوان مشتری ثبت نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود. امکان مشاهده، جستجو، فعال و یا غیر فعال کردن یک کاربر در این منو قرار داده شده است.

آموزش فروشگاه ساز

منوی سفارشات مشتری

در این ویدئو آموزشی لیست تمامی سفارشات مشتریان سایت فروشگاهی شما، به همراه تمامی وضعیت ‌های آنها نمایش داده می‌شود. همچنین، امکان تغییر وضعیت تمامی سفارش ها در این منو قرار داده شده است.

آموزش فروشگاه ساز

منوی تنظیمات فروشگاه

در این ویدئو نحوه تنظیم درگاه بانکی برای پرداخت اینترنتی هزینه سفارشات آموزش داده شده است. همچنین در این منو، مابقی تنظیمات فروشگاه اینترنتی شما، از جمله تعیین هزینه دلیوری محصولات، قرار داده شده است.

آموزش فروشگاه ساز

منوی آمار فروشگاه

در این ویدئو، نحوه‌ی کار کردن با تمامی ابزارهای گزارش گیری از فروشگاه و سفارشات فروشگاه اینترنتی شما نمایش داده شده است.

آموزش فروشگاه ساز

دریافت درگاه زرین پال

در این ویدئو آموزشی نحوه ثبت نام و دریافت درگاه از سایت «زرین پال» به عنوان درگاه واسط، نمایش داده شده است. پس از دریافت کد از «زرین پال» امکان اتصال درگاه به سایت فروشگاهی شما، از منوی تنظیمات فروشگاه مقدور می‌باشد.

آموزش فروشگاه ساز

ثبت‌نام و ورود مشتریان سایت

در این ویدئو آموزشی، نحوه ثبت نام در سایت فروشگاهی که به وسیله فروشگاه ساز آنلاین رایو ساخته شده، نمایش داده می‌شود. همچنین، نحوه ویرایش پروفایل کاربری و تکمیل اطلاعاتی مانند آدرس گیرنده محصولات در این ویدئو آموزش داده خواهد شد.