طراحی سایت ارزان؟! چطور ممکنه؟

طراحی سایت ارزان برای بسیاری از کسب و کارهای نوپا خصوصا مشاغل کوچک، از اولویت‌های مهم آن‌ها برای ورود به دنیای تجارت اینترنتی است.

این شرکت‌ها در وهله‌ی اول به سراغ شرکت‌های معتبر فعال در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت می‌روند. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت سایت نیز با دریافت هزینه کار طراحی، اجرا و پشتیبانی سایت را انجام می‌دهند.

گاهی اوقات مخارج این خدمات برای شرکت‌های کوچک گران می‌باشد. هزینه‌ای که به شرکت طرف قرارداد پرداخت می‌گردد، در نوع خدماتی که آن‌ها تحویل می‌دهند، نقش اساسی دارد.

علاوه بر بحث هزینه‌ای که توسط این شرکت‌ها دریافت می‌شود، کیفیت طراحی و پیاده سازی سایت و همچنین، پشتیبانی مطلوب آن‌ها پس از تحویل سایت بسیار مهم است. اطمینان از اعتبار یک شرکت با دیدن نمونه کارهای قبلی آن‌ها تا حدودی به دست می‌آید.

پس اگر به دنبال طراحی سایت ارزان برای کسب و کار خود هستید، باید در انتخاب شرکت‌ طرف قراردادتان بسیار حساس باشید.

هزینه های تهیه هاست و دامنه

پس از انتخاب طراح و گفتگوهای اولیه، برای ساخت سایت باید به فکر تهیه هاست و دامنه برای سایت خود باشید. منظور از هاست، همان فضای میزبانی وب سایت می‌باشد که در اینترنت به سایت شما تعلق می‌گیرد تا اطلاعات و محتوای آن در وب ذخیره گردد.

در وبلاگ رایو می‌توانید با مفهوم هاست وب سایت بیشتر آشنا شوید!

دامنه نیز همان نامی است که برای سایت خود در نظر گرفته‌اید. این نام باید با پسوند‌هایی مانند .com و .ir و ... ثبت گردد تا سایت شما در اینترنت قابل شناسایی و دسترسی باشد. هزینه خرید هاست و دامنه از اولین هزینه‌هایی است که برای راه‌اندازی یک سایت باید صرف شود.

چگونه ممکن است طراحی سایت ارزان و البته باکیفیت باشد!؟

با توجه به هزینه‌هایی که برای ثبت دامنه، هاست، طراحی، ساخت سایت و پشتیبانی آن توسط شرکت‌های طراحی و برنامه‌نویسی صرف می‌شود، حتما فکر می‌کنید طراحی سایت ارزان و در عین واحد با کیفیت سخت خواهد بود.

پس راه حل چیست؟!

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید و نسبت به کیفیت عالی و پشتیبانی مناسب آن نیز دغدغه دارید، بهترین گزینه برای شما استفاده از سایت ساز آنلاین است.

سایت ساز آنلاین، سرویسی تحت وب است که با بهره گرفتن از ابزارهای متفاوت، قالب‌های متنوع و خدمات مطلوب، طراحی سایت با کاربری‌های مختلف مانند سایت تبلیغاتی، وب سایت شخصی، آموزشی و ... را با هزینه‌ای کم فراهم می‌کند.

استفاده از خدمات یک سایت ساز آنلاین معتبر مانند رایو، با توجه به رابط کاربری عالی و محتوای فارسی، نیاز به هیچ تجربه قبلی یا آشنایی با کدنویسی وب سایت و دانش فنی ندارد.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به طراحی سایت ارزان دارید، فقط کافیست در یک سایت ساز آنلاین عضو شوید و از خدماتی مانند فروشگاه ساز آنلاین در پیشرفت شغل خود کمک بگیرید.

همچنین، با تنوعی که در ایجاد انواع سایت‌ها برای شما دارند، وب سایت‌های دلخواه خود را به هر تعداد که بخواهید ایجاد می‌کنید.

در ساخت سایت با سایت ساز آنلاین رایو از کدنویسی خبری نیست. شما با استفاده از ابزارهای ساده‌ای که سایت ساز رایو در اختیارتان قرار می‌دهد، اجزای مختلف سایت را با سلیقه خود می‌سازید.

رایو برای کاهش هزینه‌های کاربران، خدماتی مانند استفاده از فروشگاه ساز آنلاین و طراحی و فروشگاه اینترنتی را به صورت اشتراک سالانه و ماهیانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، اختصاص دامنه دلخواه شما با پسوند ir به صورت رایگان می‌باشد.

همانطور که گفته شد، با سایت ساز رایو می‌توانید سایت به تعداد دلخواه و با کاربری متفاوت بسازید. با توجه به اینکه بخش مدیریت هر وب سایت مجزا است، امکان فروش هر یک از دامنه‌های دلخواه فراهم می‌باشد. استفاده نامحدود از پهنای باند و همچنین، فضای میزبانی وب از دیگر مزایای برجسته سایت ساز رایو می‌باشد.

با امکاناتی که در رایو برای طراحی سایت ارزان فراهم است، شما قادر خواهید بود که تمام کارهایی که یک تیم طراحی وب برای ساخت سایت انجام می‌دهد را شخصا انجام دهید.

به همین دلیل، دیگر شما به داشتن طراح وب، ویرایشگر و سایر اعضای یک تیم طراحی حرفه‌ای نیاز نخواهید داشت. از آنجا که یک تیم طراح حرفه‌ای خرج زیادی روی دستتان می‌گذارد، با رایو خودتان از پس کار برمی‌آیید و باعث می‌شود طراحی سایت ارزان برایتان تمام شود!

با ویژگی های سایت ساز رایو آشنا شوید!

علاوه بر آن چه که تا اینجا گفته شد، موارد زیر از دیگر ویژگی‌ها و مزایای مهم سایت ساز رایو می‌باشد. این ویژگی‌ها در با کیفیت شدن کار طراحی سایت ارزان شما تاثیر زیادی دارند.

  • امکان طراحی سایت رسپانسیو.
  • ارائه امکانات ویژه در فروشگاه ساز آنلاین
  • فراهم بودن ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) در برخی قسمت‌ها.
  • امکان اعمال برخی اصول سئو در بخش‌های مختلف تولید محتوا.
  • قالب‌های سایت با تنوع زیاد و مطابق با سلایق و زمینه‌های فعالیت مختلف.
  • پشتیبانی توسط کارشناسان فنی حرفه‌ای بصورت 24 ساعته در طول هفته.
  • ارائه آمارهای مختلف و کاربردی برای برآورد سایت و گرفتن بازخورد.

تاثیر انتخاب سایت ساز رایو در طراحی سایت ارزان چیست؟

با عضویت در سایت ساز و فروشگاه ساز معتبر رایو و استفاده از خدمات آن، به راحتی در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. فروشگاه ساز آنلاین و سایت ساز رایو، آماده ارائه بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت با کمترین هزینه به شماست.

صرفه جویی در هزینه‌ها

از جذاب‌ترین ویژگی‌های رایو، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. سایت ساز رایو هزینه‌های طراحی، ایجاد و توسعه سایت را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. یکی از عمده‌ترین صرفه‌جویی‌ها، مربوط به عدم نیاز فردی جز خودتان، برای کمک در طراحی و توسعه سایت می‌باشد.

عدم نیاز به دانستن کدنویسی وب

برای طراحی سایت با رایو نیازی به صرف وقت و هزینه برای یادگیری زبان‌های برنامه نویسی نخواهید داشت. رایو با قرار دادن ابزارهای مختلف و ساده، شما را از کدنویسی‌های خسته‌کننده بی‌نیاز می‌کند.

رابط کاربری جذاب و آسان

ساخت سایت با فروشگاه آنلاین با رایو به دلیل به کار بردن قالب‌های آماده، منوهای ساده، راهنمایی‌های گام به گام و ویدئوئی برای شما بسیار جذاب و آسان خواهد بود.

مدیریت راحت وب سایت یا فروشگاه اینترنتی

با امکانات سایت ساز رایو با وجود طراحی سایت ارزانی که داشته‌اید، کار مدیریت و توسعه آن نیز ساده است. تصور کنید که برای مدیریت یک فروشگاه اینترنتی با کدنویسی‌های پیچیده و زمان‌بر چه انرژی و هزینه‌ای صرف خواهید کرد. در صورتی که با فروشگاه ساز آنلاین رایو کارتان به مراتب راحت می‌شود.

مشاهده منبع

22 دی 1399 - 11:43

نظرات کاربران

امتیاز کل

در حال حاضر نظری ثبت نشده است

ثبت نظر

امتیاز شما